torsdag den 25. juli 2013

Simply and smart



Efter en god og lang sommerferie og min først rigtige uge uden arbejde. Så må jeg ærligt indrømme at jeg savner arbejdet. Man bliver rastløst og ja for at være ærlig har jeg rydde op mindst 3 gange på mit værelse de sidste 3 dage! Enten roder jeg utrolig meget eller...... keder jeg mig utrolig meget. Men når det så er sagt er jeg ved at pakke ud. Efter et år på udebane eller ja i en hel anden by er jeg på vej hjem igen. Så det at have haft 2 værelse og det hele skal flyttes over i ét..Det kræver også en del! Så var det at jeg faldt over disse billeder og det var næsten en skam at ligge dem ned i en skuffe, så jeg indrammede ( som i nok kan se ) og fandt nogle forskellige rammer og BUM! Here we go. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar