lørdag den 27. juli 2013

One of those days











Da jeg stod op i morges, havde jeg ingen ide om hvad denne dag ville byde på. Jeg har bagt cupcakes og sejlet i gummibåd. Det eneste der manglede for at kunne kalde dette den perfekte sommerferie. Det lyder ikke af meget, men det at sejle frem og tilbage på havet i fuld fart, er virkelig en oplevelse. Nok fordi at de først 2 timer bruge mig og min veninde Ida på bare at ro ( Da motoren ikke gad at starte ). Så ja vabler er der nok af. Når ja og følelsen af at blive overvåget fra folk på land, som nok ikke kunne forstå at man ikke bare kunne starte motoren og sejle væk istedet for at padle. Og man kunne se hvad de tænkte! '' sikke nogle idioter der tager en båd med MOTOR! Med ud på det åbne hav også vælger de at ro? Og ikke nok med det så ror de i cirkler  og rundt om sig selv? Det kunne jeg i hvert fald havde gjort mindst 100 gange bedre'.' Men ork da vi endelig var i havn igen,  efter hvad kun 2 timer og havde prøvet at starte motoren mindst 200 gange imens man havde lignet en komplet klov, så ville man lige prøve en sidste gang og tror i så ikke lige at motoren lyder som en spindende mis og er klar på at give den max gas. Og som folk grinte da man prøvede stille og forlade havnen igen for at sejle videre. NU UDEN AT RO EN ENESTE GANG.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar