tirsdag den 11. december 2012

Gamle minder i trang tid!



Så sidder man her igen... Egentlig er jeg slet ikke typen, der bruger meget tid foran computer.. OG da slet ikke foran TV (da det ikke virker optimalt)! Men jeg kan jo ikke lade jer være foruden dette skønne indlæg :p Sker der egentlig noget spændende hos jer?

HAHA... Jeg fandt lige disse billeder fra min efterårsferie med nogle skønne veninder... Hvor vi var alt for mærkelige.. Især de første to collager, som jeg var i tvivl om i overhovedet skulle se, men ak-ja, det kunne jo være i også havde brug for et lille grin i disse tider op til ferien :)

Nå, klokken er ved at være mange, og jeg burde egentlig prioritere min nattesøvn noget mere!

ENJOY

//Agnete

14 kommentarer:

  1. Elsker det billede i første kollage nederst til højre med hjertemunden ! det er sgu smukt (hahahahhahhahahhahahahahh)

    SvarSlet
  2. haha ja Bjørn, det er min nye baggrund :D

    SvarSlet
  3. Ja mere af den slags tak :)

    SvarSlet
  4. Det er det nye!
    http://www.monobrow.com/monobro/bro-56.shtml

    SvarSlet
  5. Er enig med Tove! mere af den slags tak!

    SvarSlet
  6. HAHAHHAHAHA det billede reddede lige hele dagen!

    SvarSlet
  7. Haha tak, jeg overvejede grundigt om jeg skulle lægge det op.. Men kan mærke jeg ikke er den eneste, der fik en godt grin!

    Jeg skal nok tage det med flere sjove indlæg til mig :)

    SvarSlet
  8. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... MUHAHAHHAHAHHAHAHA... xD

    SvarSlet
  9. er stadig ved at brække mig af grin! xD hahahahaha GENIALT! bedste joke EVER!! ;)

    SvarSlet
  10. Er dybt skuffet over at billedet er blevet slettet :( ?

    SvarSlet
  11. ja smid det ind igen !!!!

    SvarSlet
  12. Så EVA.. Nu stopper du -.-!!!!

    SvarSlet