fredag den 28. december 2012

Godt og blandet fra julen

Jeg har haft så travlt her op til jul, med julegaver und so weiser! Min computer var gemt langt væk på værelset imens jeg har forædt mig i alskens julegodter. i går blev det dog for meget af det gode da jeg havde fået tarteletter for fjerde dag i træk.

Lige inden vi gik på juleferie holdte Silje fra min klasse julefrokost for klassen, og hold op hvor var det hyggeligt! Alle medbragte mad og der blev lavet en buffet. Der blev både afholdt gæt og grimasser og diverse andre lege (som til sidst endte i sære former for ædekonkurrencer, hvilket også ses på et af billederne).







Den efterfølgende dag tog Silje og jeg videre til Århus for at købe gaver til kæresterne og familien. Det var vidst godt at jeg ikke var ene om at vælge til Andreas... For jeg havde aldrig fundet noget. Desværre endte vi i en af mine nye ynglings tøjbutikker, Monki, hvor jeg desværre kom til at finde noget til mig selv (ups). Jeg fandt dog også et par fancy grønne leopardbukser til min lillesøster, som hun straks tog på juleaften.


I går var jeg så til julefrokost ved familien, hvor der først skulle laves mad til ikke mindre end 39 familiemedlemmer. Puuuh, hvor den vokser! Kæresten og jeg fik til opgave at lave dessert, og (heldigvis) fik vi ros for den. Det var ikke en traditionel risalamande, men  derimod vanillefromage med rålakridsmandler og hindbær til.

Nu er jeg godt nok også ved at være mørbanket, og der står intet på programmet idag.

Glædelig jul derude!

Enjoy

//Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar