mandag den 10. december 2012

Åhh jeg har syndet!

Jeg burde lave afleveringer..! I stedet "kom jeg til" at gå igang med at tegne/ akvarel male, dette udmundede i en fin tegning, inspireret en smule af Mulberrys nye taskekampagne kombineret med noget tegneseriehalløjsa, smækket sammen med noget akvarel -Der mangler dog at blive malet solbriller, og få rettet baggrunden :) !
 Der ud over kom min mor også forbi med den lækreste julekurv fra hendes arbejde... Som bl.a. indeholdte lækker chokolade og lakrids.. Mums! Hæhæ...


forhåbentligvis et misundelsesbillede :) 


Ud over at forpleje kun et af mine kreative talenter, kom jeg også til at spille klaver... Så fik jeg forbrugt tre timer foran klaver, som nok skulle være brugt på afleveringer... Men nu kan jeg snart spille Coldplay -Princess of China.. (Glæder mig til at bettesøs kan synge teksten)!

Jeg tror vidst jeg er blevet lidt for indstillet til juleferie... Heldigvis skal jeg bare hanke op i mig selv ind til næste onsdag!

ENJOY!

//Agnete Morell

Ingen kommentarer:

Send en kommentar