fredag den 26. juli 2013

New in









Det er altid godt at forkæle sine omgivelser lidt, og ikke mindst sig selv. I løbet af denne måned har jeg købt lidt forskelligt. Dog ikke så meget. Tøjet DVS. Chanel  og Levis T-shirten er købt på nettet, og ved ikke hvor i kan finde noget lignede henne. Tøjet af fundet på nogle af de grupper, der bliver lavet på facebook hvor folk sælger ud af tøj og andet. Så jaa..... jeg var hurtig og heldig. Tasken er købt på min arbejdsplads i Føtex, den stod godt nok til 200 men på en eller anden måde fik jeg købt den til 99 kr. Neglelakken er købt i Matas, men man kan sikkert købe den mange andre steder. Det er en billig model, så holder heller ikke så godt som man kunne håbe på. Men til 25 kr holder den sådan ok godt. Billedet med hjorten er købt i netto til kun 50 kr.! :O Kameraet er købt i en genbrugs til 100 kr, der var så også mere tilbehør end man kan se på billedet, og det stadig virker optimalt. Dog skal man selv købe en film til det, så man kan få fremkaldt billederne. Men jeg har valgt at bruge det til pynt, da jeg ikke lige står og mangler et kamera.












Der kom lige lidt ekstra i løbet af dagen. Nogle sko til samlet værdi af 120 kr. Købte også en jagt trøje, punge og  et bælte fra genbrugsen. Hvad man dog kan finde på en dejlig fredag. Købte dog også 2 t-shirt sammen med min veninde, som vi så har klippet ærmerne af. Det manglede da bare i sådan et godt vejr! Hun fik anskaffet sig et par fede sko og et sort bælte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar