mandag den 19. november 2012

Something we call... LOVE






Her er det andet indlæg, hvor vi vil vise hvem VI ER! Dette billeder er en smule småkikset, da vi ville finde et genialt baggrundsbillede til bloggen, men nok om det -Take it or leave it :)

Jeg (Agnete) er den ældste på 17 brave år, med Kristine som den kække lillesøster på 15.  Kristine går i band, og hendes kærlighed for sang og musik, er tydelig at høre. Hvis hun kan slippe afsted med det, hører hun musik "überalles"! Hvor jeg, er lidt mere påpasselig med mit klaverspil.

Vi elsker at tegne og male, og vores mor har tilmeldt os en billedskole, det skal der nok komme en masse kreativt ud af :) Derudover laver vi også tit mad, og det bliver ikke mindre godt af at min mors kæreste er uddannet kok, som vi kan få et par fif af :)

Afhængige af TV bliver vi nok aldrig, da min mors tv (Vi er skilsmisse børn) ikke virker optimalt.. Så derved har vi fundet andre interesser. Og det er så den bedste grund til at ha lavet en blog:)

ENJOY!

//Agnete Morell

Ingen kommentarer:

Send en kommentar