tirsdag den 20. november 2012

Dagens (sene) stilinspiration!









Halløj bloggen! Så er jeg her igen med et sent nattillæg. Mit indlæg vil her handle om to meget elskede tendenser, som jeg virkelig føler mig inspireret af! Jeg EEEELSKER at der er begyndt at komme mere print på bukserne! Endelig lidt spice til det ellers så triste vejr! :) Før i tiden var selv jeg skeptisk over den tendens, men i år, kan jeg virkelig godt lide den og har allerede investeret i et par med inkaprint -Hvis jeg ikke var en fattig studerende, var der sikkert kommet flere ind i garderoben. Derudover er der også noget fedt over læderjakken, den udgave jeg har fundet frem på billedet er en oversizeudgave.. Puuh hvor er det godt det snart er jul! Gid jeg også arbejde på Vogue (den kvinde med læderjakken er Emmanuelle Alt, fra franske Vouge)

ENJOY, lover der nok skal komme mere i den dur, og lidt mere uddybbende :) -Ovenstående er mig. Jeg har kastet mig lidt over redigeringsprogrammer, og.. Hold op hvor er det sjovt!

//Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar