torsdag den 21. marts 2013

Reinvent spring!

Halløj kære blog!
Så er jeg igang igen, og denne gang er jeg faldet over spring-items.. Siden sneen nu daler over det dejlige landskab.. Jeg håber virkelig ikke for vejret at det har tænkt sig at fortsætte på denne måde (??!) Nå, men tilbage til tøjet: Jeg er faldet over en skøn hjemmeside kaldet: Fashiolista, hvor man deler hinandens tøj og finder ud af hvor det kan købes.. Kan virkelig anbefaldes, selvom det er stærkt vanedannende når man først er kommet igang.. http://www.fashiolista.com/style/AgnesM/#1 <- Dette er til min bruger! Hæhæh...

Jeg har også hygget mig med lidt redigering.. Eva er en god lærermester (Hun går i min klasse og elsker at nulre med sådan noget her -Jeg prøver at gøre hende kunsten efter)


Tingene kan købes her:


Solbriller:
skjorte
Kamera:
bukser:
top:

hat:

Enjoy

//Agnete


Ingen kommentarer:

Send en kommentar