søndag den 24. februar 2013

My room


Idag vil jeg vise jer læsere lidt rundt på mit værelse. Billede med bilen har jeg jo reklameret med i et tidligere blog indlæg, så det er der ikke noget nyt i. 
Billedet med Bob Marley var et exepariment jeg lavede engang. Min væg var for kedelig, også faldt jeg over dette citat fra ham. synes selv det er et citat der passer super godt til hvad folk siger, og hvad de egentlig mener. Så det skulle da males op på væggen.  Det er ikke helt færdig, men det bliver det forhåbelig snart mon ikke ? 





Under et skoleprojekt lavede vi denne collage, og da der også var mange negative ord på den, fik jeg klippet det meste af de negative ord fra og sat resten i rammer. Dog sidder der stadig lidt tilbage.
 Men det gør mig ikke noget. 


Som så mange andre er jeg også begyndt så småt på det med at lave punge i papir men efter at ha klippet over 100 stykker ud, gik jeg lidt kold i det. Men det kommer sikkert igen på et tidspunkt. 

Smukke skrindet er fra et loppe market, som jeg var så heldig at falde over, hvor jeg ellers  ledte desparat efter tøj mm. 


Den her ramme fik jeg faktisk lavet igår, for at det ikke skal være løgn. Det er lidt til og super nemt.
 Alt du skal bruge er en ramme og nogle snore eller bånd. Jeg gik selv på jagt efter rammen i en genbrugs, hvor man kunne vælge mellem dem med gulramme, sort ramme og ja lige hvad man føler for. Også kostede det jo ingenting. 


Stolen og gulvtæppet er faktisk også fra genbrugen. De små vidunderfund man kan gøre sig. Puden kan man selv syg men jeg gik den så i gave fra min søster da hun kom hjem fra en studietur fra London. 


Og ja guitaren snakker jo for sig selv. Som sagt går jeg til guitar, så skal have lidt at bruge tiden på. Jeg skriver tit mine egne sange, så ja de bliver brugt meget. 

2 kommentarer:

  1. Vildt cool blog, og flot værelse af det man kan se :D
    Måske du vil følges over bloglovin/google+ eller smide en kommentar på min blog?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet