tirsdag den 12. februar 2013

Det har jeg lavet i min vinterferie...!

Så er vinterferien skudt i gang! Det er ikke afslapning, jeg har gjort det i de første dage. Først startede jeg fredagen ud med filmaften med Tobias... Vi så bl.a. "Forår for Hitler", som er en meget mærkelig film, fyldt med spændende facts om Hitler (man måske skal tage med et gran salt). Min mor kom så hjem og jeg fik overtalt ham til at tage med videre til fastelavn i kirken. Han var dog ikke frisk på at deltage i gudstjenesten som dukkefører, så den tog min mor og jeg. Som det ses på billederne var vi selvfølgelig også klædt ud: Jeg som Yvonne fra Olsen Banden, min mor som gangster og Tobias som hippie :)! 

Den efterfølgende dag (altså søndag) skulle der også være fastelavn i Lem, så jeg tog afsted igen, for at redde endnu en gudstjeneste! Der fik jeg også mulighed for at lege med børnene og hold op hvor var det sjovt, selvom jeg var lige ved at få revet armene over af børnene, der alle ville holde i mine hænder :)

Mandag havde Kristine så fødselsdag og fyldte 16 år -Det skulle fejres! Vi tog til Århus og fik en hyggedag kun Kristine, mor og jeg! Jeg fik også købt nogle små gaver til mig selv (selv om jeg først fylder til august) og jeg er meget tilfreds! Der ud over er jeg også gået igang med et syprojekt, og jeg har endelig fået købt stof til den ene bluse, mens den anden er stoffet bestilt hjem.. Men mere om det senere :) 




ENJOY


//Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar