onsdag den 9. januar 2013

UNDSKYLD!... Og dog

Hey gutter, guttinder, rebeller, gudinder, skønheder og kreative mennesker...
UNDSKYLD! Mit kamera er blevet væk, så dette blogindlæg, der ellers var tiltænkt lutter god mad inspireret af Jamie Oliver med et twist af Agnete bliver desværre ikke til noget... Ud over dette havde jeg ellers også tænkt mig, for en gangs skyld at lave et blogindlæg omkring dagens outfit... Tja, de planer forsvandt lidt som dug for solen, da det hele forsvandt...

MEN, den vundne tid ved ikke at styrte rundt og tage billeder, blev brugt på noget, (ikke særlig fornuftigt) at finde jakker. Har fundet tre forskellige jakker med et twist af det bedste fra efterår og vinter. Jeg har været så træt af min skumfidusjakke, som får mig til at ligne en lille sveden prop -på en god dag.

Denne jakke er fra ASOS til 728 kr.Jakken kan købes her 


Denne er fra Won Hundred til 1.600 kr.Jakken kan købes her

Denne er fra Weekday til 500 kr.Jakken kan købes her




Mit hjerte bløder for dem, og min pengepung gør allerede ondt... Kan slet ikke vælge hvilken en det skal være... Hmm

 Der ud over synes jeg der skulle ske noget med mit hår, så hyggede mig med at sætte blond, mørkt og rødt hår på mig selv... Overvejer til dels, hvis pengene rækker, at få nogle lyse reflekser i garnet.. Selvom min mor ikke vil bifalde det.



  Haha, utroligt hvad hår og struktur kan ændre ved et ansigt. Som i måske havde gættet er det billedet i øverste venstre hjørne er det originale.

ENJOY

//Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar