tirsdag den 22. januar 2013

De små glimt i livet..!


Haha, mig og Kristine var henne og se vores farmor og farfars bette nye medlem... Åh hvor er han dog kær! I starten var han meget mager, men man kan tydeligt se at han vidst lever vel godt hos dem. Og de billeder, der er blevet taget på collagen, er faktisk fra idag! Der var desværre bare en fransk mundtlig fremlæggelse med noget meget indviklet teknologi, der ikke rigtig fungerede! Det stjal så al min tid, og derfor er jeg ved at være ret træt nu desværre... Og skal virkelig tidligt op imorgen, og vi har kun tirsdag... ØV!

Der ud over fik jeg lige tilsendt disse utrolig sjove billeder af min veninde og gamle nabo, Regitze! Hun er en af de veninder, der er naturligt kønne, og det er virkelig misundelsesværdigt! Åhh ha' gid hun boede lidt tættere på!

//Enjoy

Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar