tirsdag den 9. april 2013

Projekt jakke----->

Halløj igen kære blog,
Ja, så fik jeg endelig (lånt) en erstatning for et kamera... Eller, jeg fik hapset min mors iphone. Jeg har helt glemt at informere (og tage billeder af) mit nye projekt, nemlig en hjemmelavet jakke! Projektet er skredet ret langt fremad og jeg mangler kun krave, lommer, for.. Dvs. sige jeg har selve "råjakken" på plads. Denne har jeg taget et billede af neden for:
Tadaaa.... Mintgrøn i lækker tweedstof, er simpelthen så stolt indtil videre, da dette er mit første projekt! :)

Der ud over har jeg også fået malet lidt i weekenden, og neden under kan jeg vise jer 4 timers arbejde med noget udklipning af diverse materialer.. Til billede skulle vi arbejde med billeder, der viser en historie.. Udfordrende. Det tog sin tid, men er tilfreds med resultatet, desværre blev selve kamerabilledet ikke så godt.


ENJOY

//Agnete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar